Ігрова кімната в школі – одна з умов розвитку, а не забаганка

0
193

Йдучи до школи в 6 років, діти змінюють діяльність з ігрової на навчальну. На жаль, цей перехід часто буває різким та некомфортним, адже в молодшому шкільному віці саме гра залишається провідною діяльністю. Граючи, діти пізнають світ, навчаються та соціалізуються.

Ігрова кімната в школі – не забаганка, а необхідна умова розвитку малого школяра, що забезпечує цікаве, творче та змістовне пізнання дитиною світу. Але організувати змістовне дозвілля для пом’якшення адаптаційного періоду дітям в школі не так просто. Наприклад, в Сосницькій гімназії через недостатнє фінансування освітнього закладу його керівництво не може втілити цю ідею.

Тому Валентин Чепіга, батько однієї зі школярок, написав відповідний проект та переміг з ним на грантовому конкурсі від благодійного фонду «Майбутнє Чернігівщини».

Тепер завдяки підтримці фонду у гімназії молодші школярі розвиватимуть свої природні задатки та здібності через гру. Ігрова кімната дасть їм можливість не тільки вступати у вільні контакти з друзями та спілкуватись з учителем у невимушеній формі, а й комфортно адаптуватися до умов шкільного середовища.

Валентин Чепіга, автор проекту, дуже радіє підтримці його ідеї:

«З переходом до школи час ігор не закінчується. Ми хочемо, щоб наші діти не «сиділи» в планшетах чи телефонах, а, граючись звичайними для їх віку іграшками,  розвиватися фізично, вдосконалювали пам’ять, логіку», – розповів він.

На фото зображення кабінету, в котрому скоро буде обладнана ігрова кімната – іграшки вже замовлені, а діти, батьки і вчителі в очікуванні.

Завдяки взаємодії донорської організації та активних жителів Сосниці, гімназисти зможуть займатися в новій ігровій кімнаті, а дорослі побачили, як ідею можна втілити в життя, займаючись проектною роботою.